Hoe kan ik bestellen

Bestellen van je gekozen product:

  • voor het bestellen van je gekozen product voeg je deze toe aan de winkelwagen.
  • als je alle gewenste producten hebt toegevoegd aan je winkelwagen, klik op het icoon winkelwagen rechts boven. In de rode cirkel worden het aantal gekozen eenheden aangegeven.
  • heb je een waardebon kun je de code invullen en klik op de knop “Waardebon toepassen”. Hierna word je korting verwerkt, deze wordt getoond in de afrekening.
  • klik op de knop “Doorgaan naar afrekenen”
  • via de knop terugkerende klant kun je inloggen voor je gegevens
  • heb je de kortingscode nog niet verwerkt kun je dit met de link “Klik hier om je code in te vullen” nog doen.
  • bij factuurgegevens vul je je naam en adresgegevens in. In de kolom rechts kun je d.m.v. een checkbox aanvinken of je je aankoop op een ander adres afgeleverd wil hebben.
  • kies nu je betalingsmethode.
  • de verzendkosten bedragen € 4,95 per bestelling.
  • klik de checkbox bij Algemene voorwaarden als je deze wil bevestigen en klik op de knop “Afrekenen”.
  • hierna wordt je bestelling verwerkt.

Levering

Hoe wordt je bestelling geleverd

Nadat je bestelling verwerkt is gaan wij aan de gang om je bestelling zo snel mogelijk te versturen. Dit zal ongeveer 48 uur duren voordat de bestelling afgeleverd wordt.

De bestellingen worden afgeleverd middels GLS. Nadat de bestelling is verwerkt en aangeboden bij GLS ontvang je een track&trace melding. Middels een link kun je aangeven of je de tijd en plaats wil aanpassen.

Als je niet thuis bent bij de eerste bezorgpoging, zal de bezorger een van de buren vragen het pakket aan te nemen. Als dat niet mogelijk is, laat de bezorger een Niet Thuis Bericht achter en/of ontvang je een e-mail en neemt de bezorger het pakket mee terug naar het depot (distributiecentrum). Met het Niet Thuis Bericht kun je via onze website of onze Customer Service kiezen uit diverse bezorgopties voor een tweede bezorgpoging. Treft de bezorger je bij de tweede bezorgpoging opnieuw niet thuis aan dan kun je het pakket enkel nog afhalen bij een GLS Parcel Shop.

Bestellingen worden persoonlijk aangeboden.